Inteligencja emocjonalna w praktyce

Uczestnicy:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, którzy chcą się rozwijać,poznać i doświadczyć inteligencję emocjonalną.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o doświadczenia uczestników, co-aktywną metodą, tak aby mogli Państwo poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie.

120Cele szkoleniowe:

  • Poznanie filarów inteligencji emocjonalnej
  • Przyjrzenie się własnemu poziomowi inteligencji emocjonalnej
  • Wypracowanie własnej efektywnej inteligencji emocjonalnej
  • Nabycie umiejętności i poznanie narzędzi potrzebnych do wykorzystanie własnej inteligencji emocjonalnej
  • Zainspirowanie do szukania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Poznanie metod, narzędzi które mogą wspierać efektywną komunikację emocjonalną

Szkolenie dostarcza uczestnikom:

  • Przećwiczenie wybranych umiejętności wykorzystywanych w inteligencji emocjonalnej
  • Poznanie 4 filarów inteligencji emocjonalnej
  • Zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystywania narzędzi w inteligencji emocjonalnej
  • Możliwości poznania siebie
  • Zdobycie umiejętności pracy z własnymi emocjami

Harmonogram szkoleniaI. Zapoznanie się uczestników- umożliwienie i stworzenie warunków do grupowego uczenia się.

  • Ustalenie kontraktu na szkolenie
  • Ustalenie celów szkolenia
  • Ustalenie indywidualnych celów przez uczestników, które będą realizowane w trakcie szkolenia

II . Istota inteligencji emocjonalnej

1. Pojęcie inteligencji emocjonalnej QE
2. Inteligencja emocjonalna QE a QI
3. Cztery filary inteligencji emocjonalnej

I. Umiejętności emocjonalne
-emocjonalna uczciwość
-energia emocjonalna
-emocjonalne sprzężenie zwrotne
-praktyczna intuicja

II. Sprawność emocjonalna
-autentyczna obecność
-krąg zaufania
-konstruktywna niezgoda
-odporność i odnawianie

III. Głębia emocjonalna
-niepowtarzalny potencjał i celowe działanie
-zaangażowanie
-zastosowanie rzetelności
-wpływ pozbawiony władzy

IV. Emocjonalna alchemia
-przepływ intuicji
-refleksyjne przesunięcie w czasie
-wyczuwanie okazji
-tworzenie przyszłości

4. Diagnoza inteligencji emocjonalnej. Obszary do rozwoju.

III. Jak powstają emocje

  1. ABCD emocji
  2. Zdrowe/niezdrowe przekonania
  3. Zmiana emocji to zmiana przekonań

VI. Zamknięcie szkolenia

METODY STOSOWANE PODCZAS WARSZTATÓW
121
70% ĆWICZENIA
  • odgrywanie ról
  • ćwiczenia wdrażające nowe umiejętności i wiedzę
  • ćwiczenia rozwijające wyobraźnie, myślenie kreatywne
  • gry edukacyjne
  • Dyskusje
  • omówienie i wyciąganie wniosków
  • stymulowanie pytań
  • budowanie interakcji
122
15% CASE STUDIES
  • studium przypadków
  • szukanie rozwiązań do opisanych przykładów
  • casy stady
  • Prezentacje, demonstracje prowadzącego
  • uzupełnienie wiedzy odpowiednim materiałem
  • wprowadzenie do zagadnień
Zajęcia odbywają się w formie aktywnego treningu, tak aby uczestnicy mogli poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie.
Kładziemy nacisk na myślenie kreatywne i integrowanie wiedzy z doświadczeniem. Podczas warsztatów wykorzystujemy doświadczenie i umiejętności uczestników. Nasze szkolenia są zorientowana na osiąganie pożądanych rezultatów, szanując odrębność każdego z uczestników. Trening w dużej mierze składa się ćwiczeń zespołowych, indywidualnych. Uczestnicy otrzymują materiały podczas warsztatu, które mogą być wykorzystywane podczas warsztatu, oraz indywidualnej pracy.

You may also like...

Nasze filmy