Negocjacje od A do Z

1684 zł za uczestnictwo w 2- dniowym stacjonarnym szkoleniu do wyboru.
Podnoś kwalifikacje swoich pracowników.

„Dyplomacja jest sztuką pozwolenia komuś, by zaakceptował twój pogląd” -Daniel Vare, włoski dyplomata.
Czy perspektywa przeprowadzenia trudnej rozmowy z pracownikiem Cię stresuje?
Czy czasem konflikt interesów sprawia, że zespół zamiast na zadaniu koncentruje się na „przepychankach”?
Czy zdarzało Ci się prowadzić ciężką rozmowę z klientem lub przełożonym a każdy argument trafiał jak przysłowiowa kula w płot?
Czy miewasz wrażenie, że nawet z najbliższymi czasem trudno dojść do porozumienia?
Jeśli tak, proponowane przez nas szkolenie okaże się pomocne zarówno dla Ciebie jak i dla osób z Twojego otoczenia. Pracowników, współpracowników, najbliższych…
Niemożliwe? Otóż nie! Negocjacje to bowiem przede wszystkim sposób komunikacji z drugim człowiekiem.
Celem negocjacji nie jest pokonanie przeciwnika, nie są one narzędziem konfliktu a sposobem na osiągnie satysfakcjonującego dla obu stron kompromisu.
Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób które prowadzą różnego rodzaju negocjacje, zarządzają zespołem ludzi lub na co dzień prowadzą rozmowy z klientami. Jest to wyjątkowa oferta szkolenia skierowanego do osób, które chcą swój warsztat udoskonalić lub poszerzyć.
Szkolenie jest 2-dniowe w formie warsztatowej prowadzone co-aktywną metodą, tak aby mogli Państwo udoskonalić swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie. W szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 25 osób.
Cele szkoleniowe:

  • Uczestnicy dowiedzą się czym są negocjacje
  • Rozpoznają jaki styl prowadzenia negocjacji preferuje i na ile jest on korzystny
  • Nauczą się jak się przygotować do negocjacji
  • Zapoznają się z tym na czym polega natura konfliktów i jak ważne jest jej rozpoznanie
  • Nauczą się jak skutecznie osiągać własne cele nie niszcząc relac
  • Dowiedzą się o roli komunikacji interpersonalnej w efektywnych negocjacjach

Szkolenie dostarcza uczestnikom:

  • Opanowanie sztuki słuchania i wyrażania siebie
  • Umiejętności odpowiedniego dostosowywania się do partnera w negocjacjach
  • Poznania umiejętności rozpoznawania i przeciwdziałania manipulacjom
  • Dowiedzą się jak nie ulegać presji
  • Znają umiejętność znajdywania w sobie źródła wsparcia w trudnych sytuacjach
  • Potrafią radzenie sobie w sytuacji stresogennych
  • Nauczą się efektywnego rozwiązywania konfliktów
  • Możliwość podniesienie kompetencji osobistych

Harmonogram szkolenia
I.Zapoznanie się uczestników- umożliwienie i stworzenie warunków do grupowego uczenia się

  • Przedstawienie się uczestników i zebranie oczekiwań dotyczących szkolenia

II. Negocjacje – wstęp

  • Negocjacje – czym są?
  • Kiedy negocjacje twarde, kiedy miękkie?
  • Konflikt i jego geneza, pozytywne i negatywne strony
  • Jak mówić, by być słuchanym.

III. Negocjacje

  • Cechy dobrego negocjatora- asertywność i empatia
  • Jak przygotować się do negocjacji, czyli interesy, opcje i alternatywy
  • BATNA
  • Style negocjacji- przegląd i autodiagnoza
  • Panorama technik:
  • Ustępstwa
  • ”dobry/ zły”
  • Technika sytuacji hipotetycznej
  • Ograniczone kompetencje
  • Presja czasu
  • Konsekwencje
  • Przeciwny przykład
  • Jak bronić się przed manipulacją?

VI. Strategie negocjacji

  • Strategia przełamania:
  • Wyjście na galerię
  • Rozpoznawanie taktyk
  • Pięta Achillesa
  • Jak zyskać czas
  • Przejście na ich stronę
  • Przekształcenia:
  • Pytania otwarte vs zamknięte
  • Kamienny mur
  • Triki- ujawnianie
  • Złoty most
  • Użycie siły- jak?

V. Zakończenie szkolenia
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany programu szkolenia.

Metodyka Prowadzenia zajęć

Szkolenia i warsztaty które proponujemy będą prowadzone metodami interaktywnymi, tak, aby mogli Państwo poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności przez doświadczenie, co oznacza pracę nad swoimi osobistymi tematami i zagadnieniami z pracy zawodowej , z którymi borykają się Państwo , na co dzień w pracy zawodowej.

Filozofia szkoleń

1. Uczenie się na pozytywnym doświadczeniu – nie ma porażek, są tylko informacje zwrotne
2. Uczenie się na błędach – mylić się jest rzeczą ludzką, podziel się swoim błędem z innymi
3.Praca oparta na procesie grupowym
4. Ścisłe dostosowanie szczegółów szkolenia do specyfiki pracy uczestników szkolenia oraz oczekiwań firmy wobec ich obecnych i przyszłych działań,

  • jednoznaczne przedstawienie uczestnikom celów szkolenia oraz praktycznych korzyści wynikających z ukończenia szkolenia,
  • Docenienie doświadczenia i dorobku zawodowego uczestników, jako podstawy do wzmacniania automotywacji i chęci dalszego rozwoju,
  • Przejrzysta forma szkolenia oraz odpowiednio dobrane metody szkoleniowe umożliwiające efektywny proces uczenia się i rozwijania umiejętności,
  • tempo prowadzenia zajęć umożliwiające wszystkim uczestnikom pełne przyswojenie wiedzy i doskonalenie umiejętności praktycznych,
  • stosowanie metod partycypacyjnych zapewniających aktywny udział wszystkich uczestników,
  • atrakcyjna forma zajęć zwiększająca otwartość na nową wiedzę i umiejętności oraz satysfakcję z udziału w szkoleniu,
  • koncentracja na dostarczeniu uczestnikom i firmie maksimum praktycznych korzyści

You may also like...

Nasze filmy